Skip links

Art, wine & design – a treia editie

Invățăm de la specialiști arta de a locui in propriile case

Art, wine & design a ajuns la cea de-a treia ediție. Continuitatea acestui concept este firească, având în spate un background care confirmă interesul și contextul desfășurării ROMANIAN DESIGN WEEK în perioada 18-27 mai 2018.

Paradoxul zilelelor noastre: poți avea azi casa din viitor!

“Dacă în edițiile anterioare  am încercat o abordare generalistă, dar axată pe același principiu: arta de a locui în propriile case, acum este momentul să ne axăm pe particularități. Să oferim idei și soluții, să venim cu propuneri din partea specialiștilor, păreri al căror scop este acela de a ne ghida în procesul de  amenajare a locuinței conform unor principii care să ne facă să înțelegem că a locui nu este doar o acțiune, este și o viziune, este un factor declanșator pentru stări și acțiuni”, spune Ioana COJOCARU, Director General KULT! HomeStories, organizator eveniment.

Soluțiile de amenajare sunt multiple, iar tendința de a contacta un specialist este din ce în ce mai populară și în rândul românilor.

În România, KULT! HomeStories oferă atât soluții la cheie pentru proiectarea și amenajarea spațiilor, cât și posibilitatea de a avea acces la o listă completă de furnizori de top.

“Ce ne face să fim altfel pe piață? De fapt, suntem unici pe piață, avem un punct forte pe care nu avem concurență: suntem unicii  distribuitori ai bucătăriilor Valcucine, bucătării premiate internațional. Practic, bucătăriile noastre sunt o invitație la inovație. Noi spunem că sunt bucătării aduse în prezent dintr-un viitor îndepărtat ”, afirmă Ioana COJOCARU, Director General KULT! HomeStories 

“Este nevoie de educație pentru bun gust”

Prezentă pentru prima dată la acest eveniment, dr. arh. Cerasella Crăciun, Conferențiar Universitar, Universitatea de  Arhitectură și Urbanism “Ion Mincu” București, afirma că: “asa cum avem nevoie de campanii de educație pentru sănătate, la fel avem nevoie și de campanii de educație pentru design și bun gust. Casa este spațiul în care petrecem cel mai mult timp și aceasta ajunge să reflecte cel mai bine personalitatea noastră. Avem nevoie să cunoaștem principii simple care să ne ajute să avem un spațiu conform necesităților noastre, care să îmbine perfect funcționalitatea cu minimalismul. E drept că toți avem idei de amenajare, dar oare nu e mai bine să ținem cont de niște idei care au în spate o bază și un conținut centrat pe funcționalitate și stare de bine?”.

În cadrul evenimentului, dr. arh. Cerasella Craciun va expune legatura dintre arta de a trăi în propriile case, designul naturii și îmbinarea celor cinci elemente.

Food experience cu Liviu Lambrino

A devenit o tradiție ca la evenimentul Art, wine & design să fie prezent și chef Liviu Lambrino. Noutatea este că anul acesta o să ofere o sesiune de food experience, nu live cooking.

“Să vă spun un secret: eu petrec mult timp în bucătărie. Asa că am acceptat bucuros acest concept: vin cu mâncarea preparată de acasă, cum ar fi, cu ea la pachet, astfel că o să am și eu răgazul de a socializa, de a povești despre mâncare. O să am timp să văd live reacțiile oamenilor când gustă preparatele pregătite de mine”.

La eveniment va fi prezentă și Florina Grosu, artist floral.

La ediția de anul acesta vor participa: arhitecți, designeri, antreprenori, manageri, CEO, artiști, consultanți și specialiști, personalități din domenii diverse, presă.

Sponsori: Egger România și Sarica Niculițel.

Despre Egger

Egger este o companie producătoare de semifabricate din lemn din Austria. Este o afacere de familie care a fost fondată în anul 1961 și este unul dintre primii trei producători de semifabricate din lemn din Europa, având o cotă de piață de circa 11% pe sectorul plăcilor aglomerate din aschii din lemn si de produse înnobilate din lemn. Compania realizează prin cele 15 fabrici din Europa plăci aglomerate din lemn și plăci melaminate pe care ulterior le prelucrează superior. În Europa, grupul are peste 5.000 de angajați.

În România, Egger deține fabrica din Rădăuți, care este una dintre cele mai mari investiții green field în România, cu 210 miliarde de euro investiți pana în 2009 în primul stagiu de construcție. În toamna anului 2008, a început producția plăcilor de material lemnos la fabrica din Rădăuți, producția fiind destinată atât pieței din România, cât și exportului.

Despre Sarica Niculițel – Via Viticola

Ca pozitionare, podgoria se găsește în Dobrogea, iar suprafața acesteia este de 383 ha, dar se face achiziție de struguri de pe încă 400 ha. Anual, sunt îmbuteliați 2.000.000 l de vin. Branduri de vin: Via Viticola Aligole, Sarica, Sarica Essentia Cuvee 4 Sfinți, Sarica Black Label, Caii de la Letea și Caii de la Letea – ediție limitată. Soiuri de struguri: Aligote, Chardonnay, Sauvignon Blanc, Riesling de Rin, Feteasca Alba, Fetească Regală, Pinot Gris, Muscat Ottonel, Fetească Neagră, Cabernet Sauvignon, Pinot Noir, Syrah și Merlot. Chiar dacă, în esență, modul de selecție a strugurilor, introducerea lor în cramă și metodele tradiționale, vechi de mii de ani, au fost păstrate, noile tehnologii de vinificație sunt mânuite cu măiestrie de oenologi de renume internațional, accentuând amprenta specifică a zonei Sarica Niculițel.

Exploreaza
Gliseaza